ŽUREK, J. Automatický hlásič dopravní nehody vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Dostál, Otto

Student přistupoval k řešení svědomitě, pravidelně informoval o postupu práce a nových zjištěních, práci dovedl ke zdárnému konci. Nemám k ní podstatné výhrady. V práci mohly být v textové části zdůrazněny klíčové části použitého kódu a ovládání GSM modulu, také mohl být podrobněji rozepsán způsob zjištění aktuální polohy - zmínka o GPS souřadnicích a o souřadném systému lokalizující polohu bodu na zemském povrchu - není jasné, jak ze získaných souřadnic určit skutečnou polohu havarovaného automobilu. Ing. Ondřej Pavelka odborný konzultant Honeywell

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění zadání A 45/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce C 15/20
Využití literatury A 10/10
Navrhovaná známka
A
Body
90

Posudek oponenta

Morský, Ondřej

Úvod práce se věnuje aktivní a pasivní bezpečnosti automobilů a teorii pro následný návrh hlásiče nehod založeného na měření přetížení vozidla. Je navrhnut a popsán hardwarový modul, který po detekci nehody odešle informační SMS na zvolené telefonní číslo. Student uvádí, že modul by bylo možné rozšířit například o zabezpečení vozidla proti krádeži. Odborná úroveň práce je velmi dobrá a rozsah je v odpovídajících mezích. Z formální stránky má práce pár nedostatků - především seznam použité literatury neodpovídá normám. Celkový dojem z práce je však velmi dobrý. Práci doporučuji k obhajobě s hodnocením A/94 bodů.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 50/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 20/20
Formální zpracování práce F 4/10
Navrhovaná známka
A
Body
94

Otázky

eVSKP id 32017