ŽUREK, J. Automatický hlásič dopravní nehody vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Student přistupoval k řešení svědomitě, pravidelně informoval o postupu práce a nových zjištěních, práci dovedl ke zdárnému konci. Nemám k ní podstatné výhrady. V práci mohly být v textové části zdůrazněny klíčové části použitého kódu a ovládání GSM modulu, také mohl být podrobněji rozepsán způsob zjištění aktuální polohy - zmínka o GPS souřadnicích a o souřadném systému lokalizující polohu bodu na zemském povrchu - není jasné, jak ze získaných souřadnic určit skutečnou polohu havarovaného automobilu. Ing. Ondřej Pavelka odborný konzultant Honeywell
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 45/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | C | 15/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Úvod práce se věnuje aktivní a pasivní bezpečnosti automobilů a teorii pro následný návrh hlásiče nehod založeného na měření přetížení vozidla. Je navrhnut a popsán hardwarový modul, který po detekci nehody odešle informační SMS na zvolené telefonní číslo. Student uvádí, že modul by bylo možné rozšířit například o zabezpečení vozidla proti krádeži. Odborná úroveň práce je velmi dobrá a rozsah je v odpovídajících mezích. Z formální stránky má práce pár nedostatků - především seznam použité literatury neodpovídá normám. Celkový dojem z práce je však velmi dobrý. Práci doporučuji k obhajobě s hodnocením A/94 bodů.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 50/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | F | 4/10 |
eVSKP id 32017