VONDRÁK, R. Srovnání vybraných způsobů ocenění pro nemovitost typu rodinný dům v lokalitě Telč a okolí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2010.
Diplomová práce je zpracovaná dle zadání na požadované úrovni, výsledky jsou prezentovány přehledně. Analýza faktorů ovlivňujících cenu nemovitosti mohla být provedena obsáhleji. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 69 | B | Citace a přehled literatury jsou uváděny v souladu s normou. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | Formální uspořádání a grafická úprava jsou na dobré úrovni, místy se v práci vyskytují překlepy a prohřešky vůči gramatice. | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | Diplomová práce splnila zadání a cíl práce byl dodržen. | |
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | C | V teoretické části jsou popsány všechny použité metody ocenění, nadbytečným se jeví uvedení způsobu ocenění bytů, vhodnější by bylo uvést definici rodinného domu. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | B | Lokalita je popsána dobře, a to vč. dopravního napojení a historie. Sestavená databáze o 13 čprvcích je postačující. Použité metody jsou přiměřené. | |
Odborná úroveň diplomové práce | C | Práce je na dobré odborné úrovni. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | C | Oceňovací metody, které jsou součástí práce, jsou v praxi běžně používané. |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | B | Práce obsahuje všechny náležitosti, je však v malé míře provedeno slovní hodnocení dané problematiky a postupu řešení. | |
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | C | V práci nebyl prokázán individuální přístup k řešení dané problematiky, jedná se spíše o rutinně provedené výpočty bez zamyšlení nad danou problematikou. | |
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | D | Z dostatečného množství podkladů, které student shromáždil, mělo být výsledkem originální hodnocení zadané problematiky. Student pro jednu a tu samou metodu uvádí několik názvů, výpočtové tabulky nejsou řádně vysvětleny. Ve výpočtech nejsou zdůvodněny jednotlivé postupy atd. V závěrečném hodnocení byl studen velmi strohý. | |
Obtížnost a správnost řešení | B | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | B | Pro praktické i teoretické využití by bylo nutné problematiku řádně dopracovat. | |
Odborná jazyková úroveň | A | ||
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | C | V práci jsou pravopisné chyby, chybné číslování kapitol atd. Celkový dojem práce působí, že práce byla zpracována během krátké chvíle a nebyla autorem řádně dopracována. |
eVSKP id 24873