MATĚJKA, M. Analýza spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Autor zpracoval aktuální téma, přes dílčí nedostatky zpracoval práci na velmi dobré úrovni, s potenciálně vysokým přínosem pro firmu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání B Cíle práce jsou uvedeny v samostatné kapitole, jsou korektně formulované a tvoří solidní východisko pro zpracování DP. Rozsah DP odpovídá očekávání.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Teoritická východiska práce jsou zpracována na velmi dobré úrovni, autor dokázal vybrat z dostupné literatury podstatné poznatky a vhodnou formou je prezentovat.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B Analytická část hodnověrně zobrazuje současnou situaci firmy, vzhledem ke komplexnosti tématu spokojenosti a loajality bylo možné rozšířit tuto analýzu o přehled dosavadních metod zjišťování spokojenosti zákazníků, resp. o zhodnocení zpětné vazby od zákazníků.
Odborná úroveň navrhované části A Navrhované postupy jsou velmi dobře promyšlené, vytváří základ pro systematickou analýzu spokojenosti a loajality zákazníků, oceňuji i detailní návod na práci se získanými údaji.
Přínos a praktické využití návrhu B Potenciální přínos navržených kroků je značný, dílčím nedostatkem je absence reálné zpětné vazby od zákazníků.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autor pracoval samostatně a iniciativně.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Bez připomínek
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A Práce je po formální stránce připravená na úrovni, odpovídající požadavkům FP na tento druh prací kladených.
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Plánková, Lucie

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 11922