VÁLKA, V. Návrh marketingového plánu vinařství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového plánu na propagaci rodinného vinařství s cílem zvýšit hodnotu a povědomí o značce a zlepšit komunikaci s veřejností. Zvolený postup řešení odpovídá tématu práce. Student provedl hloubkové standardní analýzy a výsledky shrnul a vyhodnotil v analýze SWOT. Na základě výsledku navrhl kompletní marketingový plán směřující k naplnění stanoveného cíle. Návrhy jsou vyjádřeny také v podobě předpokládaných nákladů, výnosů a hospodářského výsledku realizace. Závěrečná práce je zpracována vyčerpávajícím způsobem na vysoké úrovni a nejsou v ní žádné nedostatky. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Jak by měl být podle Vás konkrétně realizovaný video obsah (návrh v kapitole 4.6)? Máte bližší představu, co byste chtěl videem zákazníkům sdělit (myšlenku, upoutání, obraz,...)? 2) V rámci návrhu "Jazz ve vinařství" uvádíte, že v rámci dané akce se bude jednat o příjemné spojení hudby a vína. Co si myslíte o spojení vína a hudebních stylů jako je rock, pop, dance či blues? Ano či ne s ohledem na potenciální zákazníky? Jaký hudební styl vyznává podle Vás typický zákazník na trhu vín?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Marketingový plán je disciplína velice obtížná, protože nejde jen o snadné vyhodnocení a pochopení historie, ale o načrtnutí budoucnosti. V tomto smyslu Vojtěch Válka zvládnul teoretickou část plánu velice adekvátně. Občas jsem v práci postrádal nové postupy a metodiky, které právě v marketingu mohou pomoci dosahovat vyšších cílů. Přecejen je to obor, který se dramaticky mění od doby příchodu internetu a sociálních sítí. Práce je celkově velice zdařilá, postupuje v logických celcích a z mého pohledu jde do hloubky možná i nad rámec požadavků na běžnou bakalářskou práci.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | A |
eVSKP id 111114