KOLMAČKA, O. Stavebně technologický projekt přípravy a realizace požární stanice v Jaroměři [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2023.
Posudky
Posudek vedoucího
Nečasová, Barbora
Navrhovaná známka
A
Posudek oponenta
Venkrbec, Václav
Navrhovaná známka
B
Otázky
Str. 35 + dtto Str. 64 – Tabulka odpadů: Uvažuje se pouze s recyklací, a to i nebezpečných
odpadů. Jak bude docíleno recyklace např. u asfaltových směsí, obsahující dehet (kat.
č. 17 03 01)? Jaká je podstata recyklace?
Str. 45 – Zjednodušený výkaz výměr (zemní práce): Jaký je koeficient nakypření u ornice
a u zeminy? Je uvedená kubatura ornice vč. nakypření?
Str. 48 – Zjednodušený výkaz výměr (základy): Ztratné je uvedeno 5 % pro všechny konstrukce.
Bude ztratné totožné pro betonáže do bednění, jako pro betonáž do základ. rýh bez
bednění?
Str. 105 a dále – Materiály: U specifikace betonů postrádám všechny parametry dle
specifikace typového betonu dle normy ČSN EN 206+A2, respektive ČSN P 73 2404, F1.1.
Ačkoliv je zmíněno, že podkladová dokumentace specifikaci neobsahuje, podstatnou část
parametrů je možné stanovit z výše uvedené normy.
Str. 114 – kap. 6.8.1. Stavební stroje: Je uvedena potřeba 2-4 ks teleskopických manipulátorů
a 2-4 ks vysokozdvižných plošin. Proč není potřeba strojů stanovena jednoznačně?
Str. 152 – kap. Vnitrostaveništní komunikace: Do jaké míry bude zhutněna staveništní
komunikace a zpevněné plochy vzhledem k využití a použité mechanizaci? Jaká norma
udává příslušnou zkoušku hutnění?
Příloha č. 5.01. Časový a finanční plán objektový:
- Jakým způsobem byly stanoveny doby trvání jednotlivých objektů? Jaké způsoby výpočtu
známe a který z nich byl použit? Čerpání nákladů na ON a VN bude lineární v čase?
Příloha č. 7.01 – Zařízení staveniště – zemní a výkopové práce:
- Inženýrské sítě křižují staveništní komunikaci. Jakým způsobem budou tyto sítě chráněny
před poškozením v průběhu výstavby?
- Plocha mezi brankou pro pěší a zázemím stavby není nijak zpevněna?
- Parkoviště stavby je poměrně vzdáleno od kontejnerů zázemí stavby. Osobní automobily
se budou nacházet blízko stavebnímu provozu, kde je riziko poškození. Proč došlo k
přesunu parkovacích ploch v příloze 7.02 oproti minulé etapě ZS v příloze 7.01?