BENDOVÁ, M. Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázka k obhajobě: V rámci návrhu dárkových předmětů pro zákazníka při koupi nového automobilu navrhujete kombinovaný otvírák na víno a zapalovač. Z pohledu ceny automobilu jsou sice ceny na tyto předměty zanedbatelné, avšak jaký užitek z těchto předmětů bude mít zákazník, který nepije vůbec alkohol či nekouří? Nebylo by vhodnější nahradit tyto předměty jinými, které může použít každý řidič?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Pokorný, Jiří

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73438