BROŽ, P. Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Práce přináší ucelený postup pro konkrétní strategii při stupu na trh. Přínosy jde spatřovat zejména v praktické části. K obhajobě doporučuji, aby student zodpověděl následující otázku: Na straně 79 doporučujete určité kroky. Který z popsaných by jste navrhoval implementovat jako první a proč. Jak je to s nákladovostí těchto opatření.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 28321