CHALOUPKA, T. Návrh interaktivních počítačových cvičení pro výuku programování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Přinosil, Jiří

Student řešil zadané téma samostatně, přičemž jednotlivé dílčí části pravidelně konzultoval se svým vedoucím. Zadání práce bylo bez výhrad splněno. Z formálního hlediska se v práci občas vyskytují nedostatky, nicméně je na dobré úrovni.

Navrhovaná známka
A
Body
92

Posudek oponenta

Mekyska, Jiří

Student splnil všechny cíle bakalářské práce. Vybral 3 nejproblematičtější témata z předmětu BPC2 a vypracoval nové výukové materiály, které formou interaktivních aplikací danou problematiku lépe vysvětlují. Během cvičení studenti doplňují kódy v těchto aplikacích tak, aby plnily požadované funkce. Na práci oceňuji to, že udělal student před samotným výběrem témat dotazník, v rámci kterého se dotazoval studentů, kteří předmět absolvovali, s čím měli největší problémy. Výsledné materiály jsou tak dobře cílené. K úlohám jsou vytvořeny návody a veškeré kódy jsou dostatečně okomentovány. Práce má logickou strukturu, je psána velmi přehledně a čtivě. Má jen drobné formální nedostatky, např. logaritmus na str. 13 by měl být vysázen s indexem a „n“ by měla být vysázena jako proměnná, některé obrázky (např. obr. 2.2) by mohly být prezentovány v lepší kvalitě, atd. Celkově však dávám práci hodnocení A.

Navrhovaná známka
A
Body
90

Otázky

eVSKP id 93662