VINKLEROVÁ, M. Návrh zvýšení spokojenosti zákazníků podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Bakalářská práce je zpracována standardním způsobem. Drobné nedostatky nemají vliv na výsledek práce. Např. na straně 34 se odkazuje autorka na graf č. 16, avšak dle kontextu jde spíše o graf č. 15; formální členění práce ne zcela odpovídá požadavkům. Otázky k obhajobě: 1) Z čeho jste vycházela při stanovení cen na realizaci jednotlivých návrhů? 2) V jakém časovém horizontu očekáváte návratnost investovaných finančních prostředků v případě realizace Vašich návrhů? 3) V čem spočívá přínos bakalářské práce pro podnik?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Němečková, Saša

Autorka se v práci zaměřila na konkrétní výstupy spokojenosti zákazníků v podniku Aeronautica Czech republic s.r.o., v městě Brně. Na základě získaných informací jsme mohli lépe vyhodnotit budoucí rozvoj podniku směrem k investicím do reklamy, rozšíření sortimentu, a rozšíření sítě prodejen.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 66367