KŘENEK, L. Internet a sociální sítě jako nástroje pro současné marketingové kampaně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Based on good and deep analysis of the area of Social Media Marketing student prepared useful guideline for companies that would like to get involved in such a way of advertising. To make the thesis even more useful, student could have tried to prepare rough time table and budget estimation for typical social media campaign. Question: What are the main risks you can identify in relation to managing a Social Media campaign? Would you recommend companies to handle the campaigns themselves or rather use external agency?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | C | ||
Přínos a praktické využití návrhu | C | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | C | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
The Master's Thesis is short on the important chapter (nail down aims, definition of the main problem, methods and methodology of the solved problem)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | C | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | B | ||
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B | ||
Obtížnost a správnost řešení | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Odborná jazyková úrověň | A | ||
Písemná a grafická úprava | A |
eVSKP id 41146