KŘENEK, L. Internet a sociální sítě jako nástroje pro současné marketingové kampaně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Based on good and deep analysis of the area of Social Media Marketing student prepared useful guideline for companies that would like to get involved in such a way of advertising. To make the thesis even more useful, student could have tried to prepare rough time table and budget estimation for typical social media campaign. Question: What are the main risks you can identify in relation to managing a Social Media campaign? Would you recommend companies to handle the campaigns themselves or rather use external agency?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Šimberová, Iveta

The Master's Thesis is short on the important chapter (nail down aims, definition of the main problem, methods and methodology of the solved problem)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování C
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce B
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos a praktické využití návrhu B
Odborná jazyková úrověň A
Písemná a grafická úprava A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 41146