PELIKÁNOVÁ, A. Návrh komunikačního mixu cateringové společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Autorka práce jasně projevila schopnost aplikovat poznatky získané nejen studiem ve své diplomové práci. Z práce je zřejmé, že se v dané oblasti a problematice velice dobře orientuje. Kladně hodnotím také identifikaci a popis cílových segmentů a stanovení cílů, díky kterým správně navrhla vhodnou marketingovou komunikaci. Otázky k obhajobě: Znáte nějaké "nadregionální" konkurenty, kteří by mohli ohrožovat Vaši působnost (jejich nabídku a marketingovou komunikaci)? Myslíte si, že je v této oblasti vhodné se účastnit výběrových řízení na catering pro velké sportovní/kulturní/společenské akce? Jaká úskalí byste zde očekávala?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 66282