KITZING, E. Návrh implementace informačního systému do centra sdílených služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Videcká, Zdeňka

Bakalářská práce je zaměřena na návrh modulu Invoice Cockpit systému SAP pro podporu řízení dobropisů v centru sdílených služeb ve společnosti Dixons Retail SSC, s.r.o. Celé řešení obsahuje jak kompletní návrh funkcionalit modulu, návrh dialogových úloh a návrh konverze dat ze stávajích systémů, tak návrh změn stávajících procesů. Uvedený návrh je možné okamžitě použít jako podklad pro implementaci modulu. Práce je logicky strukturovaná a přehledná. V práci se vyskytují překlepy, které však nesnižují odbornou úroveň práce. Zadání bylo splněno v celém rozsahu. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Hurda, Jiří

Bakalářská práce působí komplexním dojmem. Čtenáře potěší krátká teoretická část, jejíž obsah nejde nad rámec využití v následujícím textu. Aplikační část rozebírá strukturu společnosti Dixons Retail SSC a její pozici v rámci mateřské firmy, aby následně došla ke svému primárnímu cíli, kterým je analýza procesu kontroly dobropisů. Autor předkládá negativa na reáliích tehdejšího systému a vlastně i důvody pro přechod na kompaktnější SAP. Právě transformace procesu do podoby SAP/Invoice cockpit je obsahem návrhové části. Jsou zde rozdíly v postupu oproti minulosti, na nichž se zdůrazňují procesní výhody a jsou tak předneseny pozitiva této velké změny. Autor také přichází se zhodnocením celkového řešení a návrhy na zlepšení v oblasti zpracování dobropisů. Závěrem této návrhové kapitoly je uvedeno, že vedení Dixons Retail SSC se bohužel rozhodlo nezpřístupnit finanční pozadí tohoto přechodu. Bakalantovi tak není plně umožněno podtrhnout celkové závěry o výhodnosti SAPu oproti starému systému. Hlavní benefit se tak opírá především o procesní složku a synchronizaci systému v rámci největší evropské společnosti na poli retailové elektroniky a návazných služeb, Dixons Carphone. Finanční aspekt tohoto přechodu tak zůstává spíše v pozadí. Tento fakt tvoří zřejmě jediný nedostatek této práce. Předložený text splňuje všechny formální i jazykové předpoklady, které jsou kladeny na práce tohoto bakalářského typu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 82917