ZAPLETALOVÁ, M. Pěchovací zkouška a její význam pro praxi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.
Rozsah a provedení práce odpovídá stanovenému zadání. Studentka v průběhu řešení pracovala aktivně, svědomitě a samostatně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | B |
Zpracování předložené bakalářská práce splňuje požadavky zadání a má dobrou grafickou úroveň, i když některé obrázky v práci jsou horší kvality, a tedy špatně čitelné (např. str. 18, obr. 20). V kapitole popisující experimentální část se několikrát vyskytují obrázky zkušebních vzorků bez jakéhokoliv popisu. Není tak jasné o jaké konkrétní vzorky se v obrázcích jedná, což, obzvláště ve spojení s grafy, není příliš šťastné řešení (např. str.30, obr. 45; str. 37, obr. 58 apod.). V práci postrádám podrobnější popis použitých členů měřícího řetězce, obzvláště v kap. 3.2, jež mohl být uveden i ve formě příloh, které v práci chybí. Vyhodnocení provedených zkoušek postrádá informaci o rychlosti přetvoření, i přesto, že je v teoretické části tato oblast popisována. Rovněž postrádám vyhodnocení zaměřené na přetvárnou práci. Označení zkušebního stroje ZD 40 autorka nahrazuje při popisu grafů nesprávným označením „trhačka“, které působí při vyhodnocování pěchovací zkoušky více než zavádějícím dojmem (viz např. str. 40, obr. 62 a 63). V legendě vzorce 2.5 na str.16 jsou použity chybné jednotky. Příklad výpočtu přetvoření na str. 38 nekoresponduje z grafickým výstupem. Při vyhodnocení varianty „lis CZR 600 a zapisovač“ (kap. 3.2) je vzhledem ke znatelným odchylkám v naměřených hodnotách pracovního diagramu (obr. 45) vhodnější použít mediánu namísto aritmetického průměru.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | C | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 82785