LÁTAL, P. IS – aplikace pro servisní management [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Matoušek, Radomil

Diplomat řešil praktickou úlohu návrhu specifického informačního systému. Návrh IS zahrnoval všechny etapy viz DP. Výstupem je praktická již využívaná aplikace, což lze považovat za úspěšné završení a odcenění diplomantova umu. Diplomant bezesporu prokázal schopnost samostatné a tvůrčí inženýrské práce. Předloženou DP doporučuji k obhajobě a hodnotím známkou A / výborně.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry B
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Šoustek, Petr

Cílem diplomové práce bylo vytvoření informačního systému pro servisní management ve výrobním závodě Lear corporation, s r.o. Diplomant toto plně splnil, v předložené práci je popsána analýza procesu a návrh projektové přípravy pomocí myšlenkové mapy a UML diagramů. Dále je důkladně popsána klientská aplikace. Jako v každé práci se místy vyskytují určité nedůslednosti, což ovšem nesnižuje hodnotu práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita B
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis B
Práce s literaturou včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 26420