KILLICH, O. Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Ot. 1) Který inovativní komunikační nástroj doporučuje autor realizovat po zrealizování a zhodnocení stávajících návrhů. Proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Novák, Petr

Bakalářská práce je zpracována standardním způsobem. Drobné nedostatky neovlivňují výsledky práce. V textu se vyskytuje nadměrné množství spojených slov (bez oddělení mezerou) přesahující míru náhodné chyby při psaní. Na straně 16 se autor odvolává v kapitole 1.4.2 na zpracování problematiky marketingového mixu v kapitole 1.9, přičemž tato kapitola v práci neexistuje.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň E
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 73126