KILLICH, O. Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Ot. 1) Který inovativní komunikační nástroj doporučuje autor realizovat po zrealizování a zhodnocení stávajících návrhů. Proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Bakalářská práce je zpracována standardním způsobem. Drobné nedostatky neovlivňují výsledky práce. V textu se vyskytuje nadměrné množství spojených slov (bez oddělení mezerou) přesahující míru náhodné chyby při psaní. Na straně 16 se autor odvolává v kapitole 1.4.2 na zpracování problematiky marketingového mixu v kapitole 1.9, přičemž tato kapitola v práci neexistuje.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | E | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 73126