KRATOCHVÍL, P. Výuková aplikace pro internetové prostředí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Student pracoval na řešení diplomové práce aktivně, svoje názory a postupy často konzultoval. Přes mírné zdržení práce byla dokončena včas. Mírné výhrady mám ke grafickému designu, např. v oddílu zkoušení slovíček pomocí otáčecích "kartiček" se musí klikat přímo na slovo, aby došlo k jeho výměně, a tak není slovo celé viditelné. V grafickém rozhraní je absence speciálních tiskových výstupů, kdy při tisku studijních materiálů odfiltrují nepotřebné texty z obrazovky. Jako velký nedostatek vidím nemožnost kopírování částí knih, které by velmi výrazně usnadnilo tvorbu a správu databáze materiálů pro vyučování. Ing. Ondřej Pavelka Honeywell externí vedoucí diplomové práce
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | B | 40/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | C | 15/20 | |
Formální zpracování práce | E | 10/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Zadání je splněno, ale výukový portál není zcela univerzální, nejsou propracovány testy znalostí, zejména v případě jiné výuky než jazykové, která ani nebyla požadována (požadována byla univerzálnost). Zcela chybí specifikace spolupráce s pracovníky vývojového centra Honeywell v Brně, která možná není podstatná, ale v zadání je deklarovaná. K teoretickému rozboru problému nemám výhrady, je omezený, a proto nemůže být uvedeno vše. Praktická aplikace na webu pracuje podle popisu. Nejasné je zaměření na jazykovou výuku, vhodnější by bylo univerzální zaměření. Celkově bych si představoval možnosti systému bohatší, porovnávám-li s e-learningem využívaným rutinně na VUT. Formální zpracování práce je přiměřené, ale obrázky jsou vesměs nejasné, často mají velikost graficky nepadnoucí do vymezeného prostoru (např. obr.4).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | 14/20 | |
Odborná úroveň práce | C | 39/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 |
eVSKP id 21717