HOSTINOVÁ, Z. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Diplomová práce je zpracována standardním způsobem. Drobné nedostatky v oblasti formálního uspořádání a úpravy neovlivňují výsledky práce. Stejně tak nedostatky v oblasti práce s literaturou nejsou v rozporu s citační etikou, avšak citace použitých zdrojů ne vždy zcela splňují formátové požadavky dle citační normy ČSN ISO 690. Studentka pravděpodobně opomněla doplnit všechny použité zdroje do seznamu literatury (např. str. 20, odkaz pod čarou č. 10). Základní formátování citací pod čarou je odlišné s formátováním v seznamu použité literatury (např. opomenutí druhého autora nebo prohození pořadí autorů, atp.). Cíl diplomové práce byl naplněn v podobě konkrétních návrhů na zlepšení stávajícího marketingového mixu společnosti. Realizaci uvedených návrhů shledávám jako přínosnou pro společnost. Otázky k obhajobě: 1) Na straně 81-82 doporučujete nákup potřebných zdrojů na výrobu komponent držáků monitorů do sedadel. Uvádíte snížení nepřímých nákladů minimálně o 50 % a zvýšení u přímých nákladů. Jak velkou investici by musela společnost učinit do nákupu? Byla by schopna ji realizovat z vlastních zdrojů? Jakou byste předpokládala návratnost takové investice? 2) Na straně 89 se odkazujete na propagační materiály (uvedené v přílohách č. 2 až 6), jež sloužily jako prezentace produktů společnosti v roce 2012. Budou tyto materiály použity i v roce 2013 popř. dalších letech nebo společnost připravuje jejich novou podobu? 3) Na straně 98 uvádíte ve shrnutí, že doporučujete snižování nákladů okolo 10 % a to hlavně v oblasti nákladů na výstavy. Snížení nákladů na výstavy je 76 % (viz tabulka č. 10). Můžete tento nesoulad vysvětlit?
eVSKP id 63242