KLÍMA, J. Analýza životního stylu vysokoškolských studentů na VUT v Brně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Student v BP dobře zpracoval životní styl studentů VUT a na základě zjištěných skutečností připravil realizovatelné návrhy na změnu formou inovací a nových služeb.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cíl BP "Analýza životního stylu vysokoškolských studentů na VUT v Brně" byl studentem splněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Postup řešení BP a zvolené metody jsou adekvátní stanovenému cíli. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Student dobře interpretuje výsledky anketového šetření a navazující analýzy. Vlastní návrhy řešení na inovaci a rozšíření služeb mohou napomoci k pozitivní změně živitního stylu studentů VUT. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Zpracované závěry a výstupy jsou velmi dobře realizovatelné v praxi. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Práce je logicky uspořádána. Student se uspokojivě snaží pracovat s odbornou terminologií. Jazyková úroveň BP je dobrá. Po formální stránce je práce uspokojivá. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Práce studenta s informačními zdroji včetně citací je dobrá. |
Student ve své bakalářské práci nastínil cestu vedoucí ke zlepšení životního stylu studentů VUT v Brně směrem k souladu zdravých stravovacích návyků a pozitivního vztahu k pohybovým aktivitám. Jeho návrhy na řešení jsou velmi konkrétní a realizovatelné. V tom vidím velký přínos této práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cíl - analýza stravovacích návyků ve vztahu k pohybovým aktivitám studentů Vysokého učení technického v Brně a vytvoření návrhů změn v oblasti zdravého životního stylu byl studentem splněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Zvolený postup řešení a výběr metod je adekvátní zvolenému tématu a v souladu vytyčenými cíli. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Student velmi dobře interpretoval výsledky analýzy informací a dat získaných z ankety předložené studentům VUT v Brně. Na jejich základě vytvořil vlastní návrh řešení, jak napomoci změnit životní styl studentů tak, aby se co nejvíce přiblížil tomu zdravému. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Díky vhodně zvoleným metodám a jejich zpracování do přínosných závěrů jsou studentem vypracované návrhy využitelné v praxi, zejména považuji za přínosný návrh inovace předmětu Fyzioprogram. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Práce je logicky uspořádána, student nemá problém s terminologií, jazyková úroveň je dobrá. | |
Práce s informačními zdroji | C | Student dobře pracoval s různými informačními zdroji. |
eVSKP id 72143