KOPORCOVÁ, P. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření jsou logicky a přehledně zpracována. Návrhová část obsahuje časové hledisko, základní finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik. Celkový finanční rámec by bylo přínosné v práci více okomentovat. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Tabulka 32 a 34 není dobře naformátována. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Jaký návrh považujete za klíčový a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Motyčka, Jakub

Stanovené cíle práce byly dle mého názoru splněny. V teoretické části autorka velmi podrobně pokrývá všechny oblasti marketingu a komunikace, kterými se dále zabývá v práci. Oceňuji i využití internetových zdrojů, jelikož online marketing je velmi progresivní, a ne všechno aktuální se dá vyčíst z literatury. V analytické části autorka popisuje nejen firmu jako takovou, ale také ji zasazuje v rámci SLEPTE analýzy do širšího prostředí. U analýzy výrobků by byla zajímavá také BCG matice, ale na kvalitě práce to neubírá. Všechny analýzy i výzkum autorky dávají smysl jsou přehledně zpracovány. V návrhové části se autorka zabývá konkrétním řešením marketingové komunikace firmy, včetně časového a finančního rámce a podrobné analýzy rizik. Pro přehlednost bych doplnil o SMART cíle. Co se týče návrhu komunikace jako takového, velmi se mi líbí nápad držet se autentičnosti a lokálnosti a velmi vkusně zvolený font. Co se týče newsletteru, nápad, aby ho časem dělaly zaměstnankyně personálního oddělení a účtárny mi nepřijde správný, ale na rozdíl od autorky neznám ty lidi osobně. U LinkedIn si nejsem jistý, zda tam je cílová skupina potenciálních zaměstnanců pekárny. Nic z výše uvedených poznámek však nebrání tomu, aby navrhované řešení mohlo být použito v praxi.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 134981