PAGÁČ, M. Marketingová strategie firmy BIOlight pro český trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

I appreciate well done analysis with good interpretation. Proposals are primarily based on the experience at Slovak market. Author could concentrate more on formalities and proper spellings. Question: What is the most significant difference you can identify in between customer behaviours in Slovakia and Czech Republic?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Práce s informačními zdroji C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Praktická využitelnost výsledků B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Splnění stanovených cílů A
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 66942