NGUYEN, A. Marketingový mix výrobního družstva IRISA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené práci oceňuji velmi dobře zpracovanou analýzu a návrhy navazující na její závěry. Oceňuji rovněž odvahu studenta zvolit si zpracování této práce - družstvo Irisa oslovilo naši fakultu s prosbou o zadání závěrečných prací s marketingovým zaměřením, protože v této oblasti v posledních letech vnímají výrazné nedostatky. Předložené návrhy jsou pro družstvo dobrým návodem pro směrování jejich marketingových aktivit. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete nejvýznamnější rizika, která by mohla negativně ovlivnit realizaci Vašich návrhů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíle práce považuji za splněné.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B Připravené návrhy považuji za dobře využitelné přímo v marketingových aktivitách družstva Irisa.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Uspořádání práce odpovídá zadání. Odborná jazyková úroveň je rovněž na odpovídající úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Skálová, Martina

Teoreticko-metodická část je logicky strukturována, obsahuje citace z literárních zdrojů, které autor uvádí v přiloženém seznamu. Pro větší názornost a pochopení autor použil obrázky, grafy a tabulky, které jsou přehledné a vhodně doplňují text. Zvláště oceňuji kvalitně zpracovanou analýzu vnějšího prostředí (SLEPT, Porterovu), ve kterých autor práce prokázal analytické schopnosti. Autor předložil velmi podrobnou analýzu konkurence dle vybraných kritérií. Velký přínos vidím v komparaci webových stránek, e-shopu a facebookových profilů, na které navazují autorovy návrhy řešení, které mohou přispět k zefektivnění marketingového mixu. Ze zpracované problematiky lze konstatovat, že autor stanovené cíle splnil a práce splňuje požadavky na tento typ kvalifikačních prací. Předložené návrhy jsou inovativní a prakticky využitelné v marketingových aktivitách družstva IRISA.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94226