NOVÁKOVÁ, A. Marketingová strategie produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Diplomová práce je na dobré úrovni a splnila stanovený cíl.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Diplomantka použila dobré metody pro sběr a analýzu dat.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu.
Praktická využitelnost výsledků B Navrhovaná řešení obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnější implementaci do praxe.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Citační norma je dodržena. Práce s citačními zdroji je na velmi dobré úrovni.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Vodičková, Jana

Celkově je práce zpracovaná strukturovaně, analýzy věrně odráží situaci jak uvnitř firmy, tak situaci na trhu. Navrhovaný projekt je možné realizovat a produkt vyvinout a zařadit do nabídky. Výhradu mám k navrhovaným gramážím čajů při při zavedení do nabídky společnosti - preferujeme vždy jednotnou gramáž v rámci zaváděné řady. V harmonogramu zavedení produktu chybí zohlednění žádosti o certifikaci produktu a doba jejího vyřízení. Avšak v textech je na tuto skutečnost vždy pamatováno.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 91084