KLIMEK, M. Multimediální výuka projektování výrob [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Bakalářská práce byla zaměřena na projektování výrob a multimediální podporu výuky. Student během řešení své práce pracoval velice aktivně, řešení průběžně konzultoval s vedoucím práce na konzultace byl připraven. Práce byla dokončena v dostatečném předstihu a její definitivní obsah byl dostatečně a včas konzultován. Pan Martin Klimek pracoval s literaturou zcela samostatně, využíval vhodné prameny ve kterých se orientoval s přehledem a výborně je využil ve své práci. Prokázal schopnosti samostatně řešit zadaný úkol, pracoval samostatně, předložená práce má vysokou úroveň.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 46/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 19/20 | |
Formální zpracování práce | A | 19/20 | |
Využití literatury | A | 9/10 |
Řešením předložené bakalářské práce je multimediální výukový program pro technologické projektování. Výsledkem je velmi zdařilý produkt, který je bez nutnosti zásadních korekcí použitelný v základní výuce projektování podniků. Vlastní program je velmi účelně zpracovaný s možností jednoduchého interaktivního pohybu v něm, výběru jednotlivých bloků atd. Vlastní práce je systematicky uspořádána, nedostatkem je práce s literaturou. Literární prameny nejsou očíslovány a ani ve vlastním textu nejsou přímé odkazy. Tento fakt by mohl činit problémy s autorskými právy. Vlastní úroveň práce je velmi dobrá, snad lze konstatovat, že svým rozsahem převyšuje požadavky, kladené na bakalářské práce. Vytknout lze tzv. neporovnání textu, možná by k přehlednosti přispělo zvětšení nadpisů.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 40/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 |
eVSKP id 15691