HORŇÁKOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu společnosti Phoenix Contact, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázky k obhajobě: 1) Vysvětlete, co znamená "přísun nových zákazníků" v kontextu vyjádření na straně 58. 2) V rámci rozšíření aktivit u přímého marketingu navrhujete přijetí zaměstnance s hrubou mzdou 19 000 Kč, což znamená pro společnost mzdové náklady ve výši 25 460 Kč, jak uvádíte. Nebylo by vhodnější z pohledu nákladů a časového vytížení pracovníka zvolit pouze částečný pracovní úvazek nebo dohodu o provedení práci či pracovní činnosti?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Litworová, Vladimíra

Nemáme žádné zásadní připomínky, studentka pracovala velmi samostatně se zájmem o společnost a danou problematiku. Sama aktivně získávala a vyhledávala informace, s nimiž následně pracovala. Práce má pro společnost přínost, neboť provedla analýzu současného stavu a navrhla nový komunikační mix. Pohled z venčí je proto přínosný.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73431