MARKOVÁ, N. Aplikace pro podporu Agility [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2023.
Řešitelka odvedla velké množství pečlivé práce a mnohému se při řešení naučila. Oceňuji velice kvalitní grafické zpracování aplikace a mimořádně pečlivě sestavenou technickou zprávu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Informace k zadání | Zadání vzniklo z iniciativy řešitelky, která se Agility dlouhodobě a intenzivně zabývá a má tak vynikající znalost aplikační domény. V rámci bakalářské práce navrhla a implementovala aplikaci pro podporu tohoto sportu. Mimořádně silnou stránkou návrhu a celého řešení je grafické zpracování. | ||
Práce s literaturou | Řešitelka vyšla z relevantních zdrojů odpovídajících žánru práce. | ||
Aktivita během řešení, konzultace, komunikace | Řešitelka po celou dobu řešení pravidelně docházela na konzultace a celkově odvedla výrazně nadprůměrné množství práce – vedoucí k aplikaci s vynikajícím vzhledem a k tomu, že se mnohému naučila. | ||
Aktivita při dokončování | Práce byla dokončena s předstihem a dostatečně konzultována. Technická zpráva byla vypracována mimořádně pečlivě. | ||
Publikační činnost, ocenění | Řešitelka prezentovala svoji práci na přehlídce Excel@FIT. |
Celkově se jedná o kvalitní práci. Aplikace je použitelná pro komunitu agility, které napomůže s automatizací tréninků jejich psů. Navrhuji hodnocení stupněm B.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Náročnost zadání | Studentka se musela seznámit s mobilním vývojem ve frameworku Flutter. Komunikovala a testovala aplikaci intenzivně s agility profesionály, díky kterým se ji podařilo vylepšit rozhraní k jejich lepšímu uživatelskému zážitku. V neposlední řadě bych chtěla vyzdvihnout pečlivě zpracovanou grafickou stránku aplikace. Zadání hodnotím jako průměrně obtížné a považuji ho za splněné. | ||
Rozsah splnění požadavků zadání | |||
Rozsah technické zprávy | |||
Prezentační úroveň technické zprávy | 70 | Práce je rozdělena na 7 kapitol. V první kapitole se studentka zabývá nativním mobilním vývoj, přičemž porovnává Flutter a Kotlin. Z pohledu čtenáře to pak působí, že studentka nezná další frameworky, které se používají k mobilnímu vývoji a porovnává jablka s hruškami (Kotlin je jazyk a používá se pro nativní aplikace pro platformu Android, Flutter je framework pro vytváření multiplatformních aplikací). I když si studentka vybrala Flutter, chybí mi v textu hlubší informace o tomto frameworku a celkově o vývoji pro Android a iOS. Dále bych ocenila bližší popis cílové skupiny pro pochopení uživatelských cílů a detailnější popis procesu testování. | |
Formální úprava technické zprávy | 85 | Práce je napsána ve slovenštině, takže nemůžu posoudit gramatickou úroveň. Z formálního hlediska obsahuje práce jen drobné typografické chyby (např. přetékání textu přes okraj, chybějící čárky v seznamech). Z jazykové stránky lze v textu najít hovorovější spojení (např. "tu prichádza do hry BLoC"). | |
Práce s literaturou | 70 | V první kapitole téměř chybí zdroje, i když je zřejmé, že si studentka informace nevymyslela. Celkově obsahuje práce 23 zdrojů z čehož převažuje odborná literatura ohledně agility tréninků a UX, což je vzhledem k práci v pořádku. Ocenila bych více zdrojů na oficiální dokumentaci zvolených technologií místo odkazování se na online blogy. | |
Realizační výstup | 95 | Výsledná aplikace působí velmi dobrý dojmem. Je použitelná a umožňuje agility trenérům záznam tréninku jejich psů, takže si už nemusí uchovávat pracovní listy s poznámkami. Aplikace je použitelná na platformy Android i iOS. Kód je řádně strukturovaný a dokumentovaný. | |
Využitelnost výsledků | Práce byla prezentována na Excel@FIT 2023 a bude brzy dostupná na Google Play. |
eVSKP id 146794