ŠABATKA, P. Tvorba úloh pro výuku předmětu: Praktické programování v C++ [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Zadání bakalářské práce patřilo mezi obtížnější a to hlavně z hlediska časového rozsahu. Student v rámci plnění bakalářské práce získal zkušenosti nutné k vývoji a ladění programů v jazyce C++ pro prostředí MS Windows a Linux. Práci věnoval dostatečné množství času. Pracoval iniciativně, samostatně a své průběžné výsledky prezentoval na pravidelných konzultacích. Všechny body zadání byly splněny. Student na základě vlastních zkušeností s kursem BPPC i konzultací se studenty toho předmětu vytipoval místa, kde mívají studenti problémy s probíranou látkou a připravil doplňující úlohy. Tyto úlohy opatřil automatickými kontrolními mechanismy, které umožňují detekovat a zobrazovat chyby, kterých se studenti dopustí. Tyto kontrolní mechanismy jsou schopny detekovat a vizualizovat špatnou práci s dynamickou pamětí nebo soubory. Kontrolní mechanismy jsou navrženy tak, aby aplikování kontrol na testovaný program vyžadovalo vždy jeho minimální úpravy. Bakalářská práce je sestavena v logickém sledu a rozsahy kapitol odpovídají jejich důležitosti. V příloze práce na CD jsou uvedeny jednotlivé testovací příklady včetně jejích zdrojových textů a doplňující hypertextové dokumentace. Dosažené výsledky i formální zpracování práce svědčí jednoznačně o bakalářských schopnostech studenta. Předložené práci navrhuji hodnocení: výborně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 49/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Dané téma je z hlediska odborného i časového středně náročné, vyžaduje však důkladnou znalost a orientaci v problematice programování v jazyce C/C++, kdy zachází do velkých detailů. Zadání je napsáno velmi obecně, bakalář si však zvolil z nabízených možností odpovídající zadání, které úspěšně vyřešil. V práci shrnul současná řešení a možné realizace. Zhodnotil jejich vlastnosti a navrhl vlastní řešení dané problematiky. Bakalář se vyvaroval větších chyb v textu, práce má dobrou úpravu. Jednotlivým částem byl věnován odpovídající rozsah, snad jen popis kokrétního řešení včetně tisku zdrojových textů mohl být probrán detailněji a ve větších souvislostech. Práce svědčí o odborných schopnostech bakaláře. Navrhuji hodnocení A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 19/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 46/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 17/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 |
eVSKP id 13674