CAGALOVÁ, E. Návrh marketingové komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Autorka práce se snažila problematiku uchopit komplexně. Práci zpracovala pečlivě a samostatně. Společnost zabývající se výrobou hliníkových oken působí na průmyslovém trhu, ale chce se více zaměřit na spotřební trh.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje schopnost využít získané teoretické poznatky pro zpracování analytické i návrhové části. Pozitivně hodnotím využití přehledové tabulky (Tabulka 7) pro zobrazení konkurence a jejich činností. V návrhové části bylo vhodné jednoznačně uvést, zda se jedná o návrhy pro komunikaci na B2C nebo B2B trh. Zmínka v kapitole věnované návrhu reklamy se sice odvolává na B2C trhy, což potvrzuje i charakter návrhů, ale i tak by bylo jednoznačné vymezení vhodné. Práci jako celek hodnotím, i přes zmiňované drobnosti, pro analyzovanou společnost jako přínosnou.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B A analýz věnovaných makroprostředí bylo vhodné interpretovat výsledek tak, aby bylo zřejmé, jak to ovlivňuje analyzovanou společnost. Jinak by se tato analýza dala vnímat jako zbytečná.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Místy se autorce "včlenila" slovenská slůvka do českého textu (např. v kap. 3.3.1 Reklama se objevuje v českém sloganu slovenské slůvko "môžete"). V návrhové části není zcela patrná příslušnost navrhovaných reklamních předmětů pod podporu prodeje.
Práce s informačními zdroji C V tabulkách uvádějících kalkulace cen v návrhové části je napsaný zdroj vlastní zpracování. Z kontextu však je patrné, že uvedené ceny nejsou dílem autorky, ale pocházejí z jiných zdrojů. Autorka se na tento fakt sice v práci odvolává, ale bylo vhodné to označit i u každé z tabulek.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 92044