PAVELCOVÁ, Z. Marketingový mix vinotéky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Diplomantka v práci prokazuje schopnost aplikovat teoretické poznatky do praxe. V řešené problematice se diplomantka velice dobře orientuje a po celou dobu zpracovávání práce projevovala o práci velký zájem. Práce je přehledně a logicky členěna. Otázka k obhajobě: Jak jsou myšleny nulové náklady v Tabulce 20 na straně 100 (Celkové náklady navrhnutých opatření)?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je logicky a přehledně uspořádána. Kvalitu maličko snižují občasné překlepy.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Pelcová, Jana

- zvolené téma je velkým přínosem pro praxi, lze přímo aplikovat, - výborná práce se zdroji a poznámkovým aparátem, - zajímavé dotazníkové šetření, - použití širokého spektra nástrojů marketingového mixu, které překračuje regionální průměr, - promyšlený a

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 84514