PAVELCOVÁ, Z. Marketingový mix vinotéky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Diplomantka v práci prokazuje schopnost aplikovat teoretické poznatky do praxe. V řešené problematice se diplomantka velice dobře orientuje a po celou dobu zpracovávání práce projevovala o práci velký zájem. Práce je přehledně a logicky členěna. Otázka k obhajobě: Jak jsou myšleny nulové náklady v Tabulce 20 na straně 100 (Celkové náklady navrhnutých opatření)?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | C | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
| Praktická využitelnost výsledků | B | ||
| Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je logicky a přehledně uspořádána. Kvalitu maličko snižují občasné překlepy. | |
| Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
- zvolené téma je velkým přínosem pro praxi, lze přímo aplikovat, - výborná práce se zdroji a poznámkovým aparátem, - zajímavé dotazníkové šetření, - použití širokého spektra nástrojů marketingového mixu, které překračuje regionální průměr, - promyšlený a
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | A | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
| Praktická využitelnost výsledků | A | ||
| Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
| Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 84514