BOTEK, A. Marketingová strategie společnosti StarkGlass [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Práce obsahuje dobře zpracovanou analýzu současného stavu. Oceňuji rozbor nedávno provedených online kampaní, ze kterého jsou vyvozeny správné závěry. Práce se, v souladu se zaměřením studijního oboru, i v návrzích koncentruje především na online komunikaci s využitím více dostupných komunikačních kanálů. Volba kanálů a obsah vycházejí z provedených analýz. Je škoda, že v rámci návrhů nejsou rozpracovány další prvky marketingového mixu. Vyšší využitelnost návrhů by zajistilo jejich rozpracování do stručného projektového realizačního plánu. Otázky k obhajobě: Jaké odhadujete náklady na realizaci Vašich návrhů? Jaké očekáváte jejich přínosy a v jakém časovém horizontu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů E Student si stanovil ambiciózní cíl vypracovat komplexní marketingovou strategii značky. Cíl se mu podařilo naplnit částečně především v oblasti online marketingové komunikace.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D V rámci analýz jsou postupy zvoleny dobře, v návrzích některé důležité body chybí - například jejich ekonomické zhodnocení.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry E Student v práci prokazuje schopnost provést dobrou analýzu a interpretovat její závěry. Návaznost na návrhy by ale mohla být systematičtější a měla by komplexněji pokrýt prvky marketingového mixu.
Praktická využitelnost výsledků E Praktickou využitelnost výsledků výrazně limituje absence rozboru nákladů a případných ekonomických přínosů. Není ani vypracován časový harmonogram realizace.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Uspořádání práce odpovídá zadání. Některé grafické výstupy, především převzaté z externích zdrojů, mohly být ve vyšším rozlišení.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Práce se zdroji je na odpovídající úrovni.
Navrhovaná známka
E

Posudek oponenta

Gabrielová, Žaneta

Oceňuji znalost problematiky. Student očividně ví, o čem mluví. Díky možnosti prakticky testovat návrhy v průběhu tvorby bakalářské práce jsou výsledky využitelné v praxi a společnost StarkGlass je postupně začíná implementovat do svého marketingu. Škoda jen, že z práce nejsou jasné konkrétní postupy, kterými bychom se mohli řídit.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji D
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94224