BLIŽŇÁKOVÁ, N. Návrh úprav marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Autorka v práci prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické poznatky ve svých analýzách i v návrzích. Od samotného počátku zpracování práce autorka projevovala velký zájem o téma a problematiku bakalářské práce. Práce je členěna podle standardní přehledné a logické struktury. Jako zajímavé (v pozitivním slova smyslu) lze brát včlenění kap. 3.5 Analýza inspirovaná Bostonskou maticí a životním cyklem produktu mezi analýzy současného stavu. V práci je uvedeno několik návrhů které směřují k naplnění stanoveného cíle. Autorka si v návrhové části dobře poradila se snížením poptávky po "méně zajímavých produktech" na jedné straně a nastavením návrhů vedoucích na zvýšení poptávky u "zajímavějších produktů" na straně druhé. Výstupy práce (ať už z analytické, tak i z návrhové části) lze označit za smysluplné a prakticky využitelné. Otázka k obhajobě: - Co si myslíte o využití guerillového marketingu jakožto součásti marketingové komunikace výtvarnice?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka v práci volí relativně standardní postup a metody řešení. Tyto jsou pak adekvátně využity. Dobře působí včlenění analýzy inspirované Bostonskou maticí a životním cyklem produktu, která nepatří k běžně využívaným v tomto typu prací. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce (z analytické i návrhové části) lze označit jako prakticky využitelné a přínosné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má standardní, přehledné, uspořádání a obsahuje potřebné formální náležitosti. Je zde vhodně využívána správná terminologie s velmi dobrou jazykovou úrovní. V teoretické části mohl být věnovaný prostor také "moderním" marketingově komunikačním nástrojům, vč. online marketingu. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | V práci je využito adekvátních zdrojů. Tyto zdroje jsou pak vhodně využívány a správně citovány (a to i v analytické části) |
Teoretická část je zpracována účelně k danému tématu, autorka využívá odborné terminologie. Pozitivně hodnotím vizuální podobu práce - použité fotografie a grafy, celkovou strukturu a přehlednost práce. Bakalářská práce obsahuje zajímavě pojaté analýzy, např. analýzu inspirovanou BCG maticí a analýzu spokojenosti zákazníků. Vlastní návrhy řešení jsou reálné, je z nich patrné, že autorka rozumí dané problematice a situaci, ve které se podnikatelský subjekt nachází. Osobně doufám, že podnikatelský subjekt v blízké době některé z návrhů řešení zrealizuje.Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 103224