HOUDEK, J. Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji výborně zpracovanou analýzu rozšířenou o dotazníkové šetření mezi zákazníky firmy. Detailně propracovaný je přehled nabídek konkurenčních zdravotních pojišťoven. Představené návrhy pak na závěry z analýz dobře navazují, jsou zpracovány komplexně a citlivě zohledňují specifický obor zdravotního pojištění. Dotazy k obhajobě: V čem spatřujete hlavní rizika, která by mohla narušit oživení návrhů v rámci plánovaného harmonogramu a rozpočtu? Jaká opatření by bylo možné pro eliminaci rizik využít?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Šimberová, Iveta

V práci jsou drobné něpřesnosti týkající se např. literatury (u autora Kotler, P. jsou uvedeny další dva čeští autoři, což je nepřesná citace.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování C
Zvolený přístup k řešení cíle práce B
Úrověň zpracování práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos a praktické využití návrhu C
Odborná jazyková úrověň C
Písemná a grafická úprava B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 54282