TROFIMENKOVÁ, M. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti respektující reakce spotřebitele [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Ke zpracování bakalářské práce přistupovala studentka velice svědomitě a s obrovským zájmem. V průběhu zpracování bylo patrné, že se v dané oblasti velice dobře orientuje. Tento fakt se také projevuje ve vysoké kvalitě práce i v její komplexnosti (vzhledem ke zvolému tématu). Teoretická část je velice hezky a přehledně zpracovaná. Autorka zde správně volí teoretické podklady pro další části práce. V analytické části pak prokazuje svoje analytické schopnosti. Tato část je precizně zpracována a dává obraz o aktuální situaci. Pozitivně zde hodnotím mj. včlenění vlastního dotazníkového šetření. V návrhové části pak autorka velice dobře využívá zjištěných informací o zákaznícich pro nastavení přesněji cílených komunikačních nástrojů. Návrhy jsou pak relevantní, jasné, realizovatelné, pro analyzovanou společnost přínosné a zcela jistě směřují směrem k cílům vytyčeným v zadání práce. Otázka k obhajobě: Z jakého důvodu jsou podle Vás spotřebitelské soutěže mezi lidmi tak oblíbené? Proč (podle Vás) se mohou soutěže stát neúspěšnými (na co si při jejich využívání dát pozor)?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Návrhy předložené v práci směřují k naplnění cílů stanovených v zadání. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Autorka zvolila vhodného postupu i adekvátních metod. Jasně, zde prokazuje svoji schopnost kombinovat vícero analytických nástrojů. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autorka v práci prokazuje svoje schopnosti interpretovat dosažené analýzy a vyvozovat z nich závěry. V případě analytické části bylo vhodné tyto závěry vyjádřit také souhrnně za všechny dílčí části. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výstupy práce jsou prakticky jednoznačně využitelné, ať už v podobě výstupů z analýz, tak i pro samotné předložené návrhy. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je přehledně a logicky členěná. Je zde využito množství obrázků, grafů a tabulek, díky kterým je možné udělat si ještě jasnější představu analyzované problematiky. Autorka se vyjadřuje na velice dobré jazykové úrovni a využívá vhodné terminologie. Pro větší přehlednost bych doporučil včlenění kapitoly, která jasně a komplexně shrne výsledky všech dílčích analýz. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | V práci je využito velkého množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně uvedeny a citovány. |
Studentka přistupovala ke své práci od začátku velmi svědomitě a odborně. Bylo vidět, že jí práce zajímá a má pro marketing dobré vlohy. Výsledné doporučení jsou zcela relevantní a aplikovatelné na možnosti současných marketingových nástrojů. Navržená doporučení se budou z velké části realizovat na propagaci a věřím, že přinesou společnosti nové zákazníky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 135255