TROFIMENKOVÁ, M. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti respektující reakce spotřebitele [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Ke zpracování bakalářské práce přistupovala studentka velice svědomitě a s obrovským zájmem. V průběhu zpracování bylo patrné, že se v dané oblasti velice dobře orientuje. Tento fakt se také projevuje ve vysoké kvalitě práce i v její komplexnosti (vzhledem ke zvolému tématu). Teoretická část je velice hezky a přehledně zpracovaná. Autorka zde správně volí teoretické podklady pro další části práce. V analytické části pak prokazuje svoje analytické schopnosti. Tato část je precizně zpracována a dává obraz o aktuální situaci. Pozitivně zde hodnotím mj. včlenění vlastního dotazníkového šetření. V návrhové části pak autorka velice dobře využívá zjištěných informací o zákaznícich pro nastavení přesněji cílených komunikačních nástrojů. Návrhy jsou pak relevantní, jasné, realizovatelné, pro analyzovanou společnost přínosné a zcela jistě směřují směrem k cílům vytyčeným v zadání práce. Otázka k obhajobě: Z jakého důvodu jsou podle Vás spotřebitelské soutěže mezi lidmi tak oblíbené? Proč (podle Vás) se mohou soutěže stát neúspěšnými (na co si při jejich využívání dát pozor)?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Návrhy předložené v práci směřují k naplnění cílů stanovených v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Autorka zvolila vhodného postupu i adekvátních metod. Jasně, zde prokazuje svoji schopnost kombinovat vícero analytických nástrojů.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka v práci prokazuje svoje schopnosti interpretovat dosažené analýzy a vyvozovat z nich závěry. V případě analytické části bylo vhodné tyto závěry vyjádřit také souhrnně za všechny dílčí části.
Praktická využitelnost výsledků A Výstupy práce jsou prakticky jednoznačně využitelné, ať už v podobě výstupů z analýz, tak i pro samotné předložené návrhy.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je přehledně a logicky členěná. Je zde využito množství obrázků, grafů a tabulek, díky kterým je možné udělat si ještě jasnější představu analyzované problematiky. Autorka se vyjadřuje na velice dobré jazykové úrovni a využívá vhodné terminologie. Pro větší přehlednost bych doporučil včlenění kapitoly, která jasně a komplexně shrne výsledky všech dílčích analýz.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A V práci je využito velkého množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně uvedeny a citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Richter, Vít

Studentka přistupovala ke své práci od začátku velmi svědomitě a odborně. Bylo vidět, že jí práce zajímá a má pro marketing dobré vlohy. Výsledné doporučení jsou zcela relevantní a aplikovatelné na možnosti současných marketingových nástrojů. Navržená doporučení se budou z velké části realizovat na propagaci a věřím, že přinesou společnosti nové zákazníky.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 135255