NESVADBA, L. Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Zvolený postup a metodika práce odpovídají stanoveným cílům. Rovněž formální náležitosti, odborná jazyková úroveň a práce s informačními zdroji je na úrovni odpovídající diplomové práci. V předložené práci oceňuji systematicky zpracované analýzy a dobře provedený a zpracovaný výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků. Analýzy jsou přehledně shrnuty a jsou vyvozeny odpovídající závěry. Předložené návrhy respektují závěry z analýz a jsou zpracovány ve formě stručného realizačního plánu, včetně časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení. Jsou rovněž doplněny analýzou rizik realizace. Otázka k obhajobě: Mezi riziky máte uvedeno riziko ztráty nebo nedostatku zaměstnanců, které v analýze hodnotíte jako málo významné s nízkou pravděpodobností vzniku. Platí to stále? I v aktuálních podmínkách téměř nulové nezaměstnanosti?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Štýbnar, Michal

Závěrečná diplomová práce pojednává o Analýze spokojenosti zákazníku se službami ve vybraném restauračním zařízení a navrhuje změny, které povedou ke zlepšení služeb s následnou cílenou propagací podniku. Autor práce vhodně zvolil nástroje pro analýzu spokojenosti zákazníků ve vztahu k vnitřnímu a vnějšímu prostředí s ohledem na vývoj trendů v pohostinství. V závěrečné práci jsou vhodně shrnuta specifika provozu restauračního zařízení v porovnání město/vesnice. Na základě použití analytických nástrojů jsou následně vhodně navržena řešení, kdy autor práce převádí teoretické poznatky do praxe formou návrhů na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Závěrečná práce využívá metody statistické indukce, kdy obsahuje vhodně stanovenou hypotézu posuzující závislost uvnitř základního souboru a naplňuje tak předem stanovené cíle. Nedostatky práce jsou zejména ve stylistické a pravopisné úrovni a v některých případech chybí lepší interpretace výsledků formou diskuze nad výsledky. Závěrečná práce splňuje všechny parametry diplomové práce a proto ji doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Splnění stanovených cílů A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 110470