MARKOVÁ, N. Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Práce se zabývá velice zajímavou a aktuální problematikou, jejíž zpracování nemusí být pro každého úplně jednoduché. Autorka v práci jednoznačně prokazuje svoji schopnost využívat získané poznatky v analytické i následné návrhové části. K práci přistupovala velice zodpovědně, s obrovským zájmem a zápalem. Při zpracování i v práci samotné byla patrná její osobní angažovanost a snaha vyřešit vše co možná nejlépe. V práci je vhodně zvolený postup řešení. V rámci analýz autorce výrazně pomohla znalost analyzované problematiky i společnosti, která jí pomohla v samotném výběru vhodných metod analýz. Mimo standardních analýz zde velice vhodně využila mystery callingu, který byl velice přínosným pro doplnění informací o analyzovaných konkurentech. Díky velice dobře provedeným analýzám pak autorka v práci předkládá adekvátní, smysluplné a realizovatelné návrhy. Práci jako celek i vzhledem k přístupu autorky při zpracování tématu a uplatnitelnosti výsledků hodnotím velice pozitivně. Práce je pak pro analyzovanou společnost prakticky využitelnou a přínosnou. Otázky k obhajobě: 1) Jakou ze společností by jste doporučila svým známým v oblasti IVF a proč? 2) Co si myslíte o množství vícerčat v rámci IVF? Je podle Vás možné že to může být ovlivněno cenou za zákrok?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Návrhy předložené v práci směřují k naplnění stanovených cílů. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Postup zvolený při zpracování práce je vhodně zvolený. Použité metody jsou adekvátní. Kladně hodnotím využití mystery callingu, které pomohlo autorce lépe analyzovat konkurenční společnosti. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autorka projevuje velice dobré analytické schopnosti a schopnost interpretovat dosažené výsledky. Z těchto pak vhodně vyvozuje výsledky, které jsou podklady pro adekvátní návrhy. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výsledky práce jsou pro analyzovanou společnost prakticky velice přínosné, ať už se jedná o samotnou analytickou část, tak i o návrhy. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Práce je logicky a přehledně členěna, využívá vhodné terminologie a je na výborné jazykové úrovni. V seznamu použitých zdrojů se trošku rozhodilo formátování. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | V práci je využito adekvátních zdrojů, které jsou náležitě citovány |
Bakalářská práce je z mého pohledu velmi kvalitní a přináší pro naši společnost zajímavé podněty a návrhy k zamyšlení. Z tohoto důvodu doporučuji bakalářskou práci k obhajobě. Hlavní cíl práce, vypracování návrhu ke zlepšení marketingové komunikace, byl splněn. Jediné, co bych práci vytkla, jsou chybějíci údaje v kapitole 2.6. V této kapitole jsou uvedeny pouze údaje konkurenčních společností a nejsou uvedena data REPROMEDy, tudíž není z mého pohledu srovnání úplné. Velmi kladně naopak hodnotím návrhy na vylepšení vztahů se zákazníky. Vážně se zamyslíme nad uspořádáním zejména "Dne otevřených dveří" a "Setkání rodičů s dětmi". Zvažujeme také nákup tabletů do čekárny pro lepší informovanost pacientů. Celkově hodnotím práci známkou "A".
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 119707