JEŘÁBEK, J. Optimalizace telekomunikačního výukového prostředí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Škorpil, Vladislav

Diplomant se zabyval softwarovou i hardwarovou verzi vyukoveho systemu TIMS. Jeho hlavnim ukolem bylo system optimalizovat pro pouziti v laboratorich a navrhnout ulohy tak, aby nebylo mozno pouze propojovat vodice podle navodu a ulohu zmerit bez pochopeni principu. K takovemu mereni bez pochopeni principu bohuzel firemni nastaveni systemu svadi a je treba system a navrhy laboratornich cviceni optimalizovat tak, aby student pro uspesne vypracovani laboratore potreboval porozumet principu. Diplomant vybral po dohode s vedoucim tri ulohy a pripravil navody vcetne vzorovych protokolu. Porovnal možnosti softwarové a hardwarové verze. Diplomant pracoval ve shode s pokyny vedouciho, praci doporucuji k obhajobe.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění zadání A 46/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) B 17/20
Formální zpracování práce A 20/20
Využití literatury A 10/10
Navrhovaná známka
A
Body
93

Posudek oponenta

Minarčík, Martin

Diplomová práce Bc. Josefa Jeřábka je věnována optimalizaci telekomunikačního výukového prostředí. Práce je přehledná a jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují. Vyjímkou je pouze kapitola "Optimalizace hardwarové verze TIMS". Ta je uvedena až v závěru práce, avšak optimalizace je vyžívána již při sestavování laboratorních úloh a ty jsou předmětem předchozích kapitol. Zadání diplomové práce bylo splněno. V úvodních kapitolách student popisuje softwarovou a hardwarovou verzi telekomunikačního výukového prostředí TIMS. Zde oceňuji přehledný a výstižný popis jednotlivých prvků TIMS. V páté až sedmé kapitole jsou popsány tři laboratorní úlohy využívající jak hardwarovou, tak i softwarovou verzi TIMS. Každá laboratorní úloha je navíc doplněna o vzorový protokol, díky čemuž mohou být snadno zavedeny do laboratorní výuky předmětů zaměřených na telekomunikační techniku. Přínosem rovněž je, že dvě laboratorní úlohy jsou optimalizovány tak, aby mohly být prováděny na jednom pracovišti.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 18/20
Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 50/50
Formální zpracování práce A 10/10
Navrhovaná známka
A
Body
98

Otázky

eVSKP id 14321