HAŠKOVÁ, V. Firemní kultura a její vliv na firemní identitu ve společnosti Maehler & Kaege Systems, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Autorka opomněla do práce vložit jasně definovaný cíl a postupy řešení. Tyto jsou pouze nastíněny v kapitole "Úvod". Návrhy postrádají větší propracovanost a jsou spíše povrchního rázu. Za nejpřínosnější se pak dá v práci označit analytická část. Otázky k obhajobě: 1) Jaké náklady jsou spojené s realizací návrhů? 2) Jak byste odhadla návratnost investice vložené do realizace návrhů? 3) Který z uvedených návrhů je podle Vás nejdůležitějším pro firemní identitu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Iniciativa a samostatnost při zpracování | D | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | E | V práci není jasně definován cíl. Je zde jeho pouhý nástin v úvodu práce. Stejně tak i metody a postupy. | |
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | D | ||
Odborná úroveň navrhované části | E | Návrhy jsou spíše povrchnějšího charakteru a bylo by dobré je mnohem více rozpracovat. | |
Přínos a praktické využití návrhu | D | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | D |
eVSKP id 52650