ŽIŽLAVSKÁ, P. Využití sociálních médií a influencer marketingu v mezinárodní marketingové komunikaci vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Cílem práce byl návrh marketingové komunikace prostřednictvím sociálních médií u vybraného podniku. Cíl práce považuji za splněný. Autorka v práci zpracovala velmi detailní analýzu současného stavu. Primárně se soustředila na oblast marketingové komunikace. Analýza klíčových oblastí komunikace prostřednictvím sociálních sítí je podložena kvalitně zpracovaným výzkumem zaměřeným na obsah a efektivitu komunikace ve vybraných sociálních médiích. Závěry z analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Návrhy systematicky vycházejí ze závěrů z analýz. Autorka navrhuje konkrétní opatření v online marketingové komunikaci. Návrhy jsou zasazeny do časového rámce a jsou doplněny o základní ekonomické zhodnocení. Práce je na velmi dobré odborné i formální úrovni, doporučuji ji k obhajobě. Otázka k obhajobě: V čem vidíte nejvýznamnější rizika pro působení firmy na americkém trhu? Jak je případně eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Ulč, Jakub

Cílem práce byl návrh změn marketingové komunikace za účelem zvýšení efektivity využití sociálních sítí. Cíl shledávám jako splněný. Návrhy jsou vytvořeny na výborném teoretickém základu a na základě zpracovaných analýz na vysoké úrovni. Analýzy jsou komplexního charakteru, kde lze vidět autorčinu schopnost interpretovat z nich jasné závěry. Návrhy jsou logicky uspořádány, s uvedením relevantních nákladů. Realizace návrhů v praxi je reálná. Práce je na výborné odborné i formální úrovni, s velkým počtem využitých odborných zdrojů. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Zmiňujete v jednom ze svých návrhů sociální síť LinkedIn a využití placené verze účtu. Jaké specifické kroky byste podnikla ke zvýšení povědomí o značce a případně k zisku obchodních partnerů na této síti?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

eVSKP id 142034