ŽIŽLAVSKÁ, P. Využití sociálních médií a influencer marketingu v mezinárodní marketingové komunikaci vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Cílem práce byl návrh marketingové komunikace prostřednictvím sociálních médií u vybraného podniku. Cíl práce považuji za splněný. Autorka v práci zpracovala velmi detailní analýzu současného stavu. Primárně se soustředila na oblast marketingové komunikace. Analýza klíčových oblastí komunikace prostřednictvím sociálních sítí je podložena kvalitně zpracovaným výzkumem zaměřeným na obsah a efektivitu komunikace ve vybraných sociálních médiích. Závěry z analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Návrhy systematicky vycházejí ze závěrů z analýz. Autorka navrhuje konkrétní opatření v online marketingové komunikaci. Návrhy jsou zasazeny do časového rámce a jsou doplněny o základní ekonomické zhodnocení. Práce je na velmi dobré odborné i formální úrovni, doporučuji ji k obhajobě. Otázka k obhajobě: V čem vidíte nejvýznamnější rizika pro působení firmy na americkém trhu? Jak je případně eliminovat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Cílem práce byl návrh změn marketingové komunikace za účelem zvýšení efektivity využití sociálních sítí. Cíl shledávám jako splněný. Návrhy jsou vytvořeny na výborném teoretickém základu a na základě zpracovaných analýz na vysoké úrovni. Analýzy jsou komplexního charakteru, kde lze vidět autorčinu schopnost interpretovat z nich jasné závěry. Návrhy jsou logicky uspořádány, s uvedením relevantních nákladů. Realizace návrhů v praxi je reálná. Práce je na výborné odborné i formální úrovni, s velkým počtem využitých odborných zdrojů. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Zmiňujete v jednom ze svých návrhů sociální síť LinkedIn a využití placené verze účtu. Jaké specifické kroky byste podnikla ke zvýšení povědomí o značce a případně k zisku obchodních partnerů na této síti?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 142034