ROZSYPAL, J. Návrh marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Práce je velmi solidně zpracovaná, je na ní patrná silná orientace autora na dosažení cílů. Analytické pasáže jsou na velmi dobré úrovni, návrhová část by získala prezentováním alternativních variant při formulaci cílů a způsobů jejich dosažení. Otázky k obhajobě: V čem vidíte přínos analýzy 7S pro návrh marketingové strategie? Jaké závěry z této analýzy Vás inspirovaly při jejím návrhu? Součástí návrhů je také doporučení k účasti na veletrhu (veletrzích). Správně konstatujete, že je třeba "řádně promyslet, jaký cíl má působení na veletrhu v podobě vystavovatele splnit". Dokončete tuto myšlenku: jaké cíle byste v tomto případě doporučoval?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cílem předložené diplomové práce je provedení analýz a následné zpracování marketingové strategie pro firmu, poskytující (elektromontážní) výrobky a služby ve stavebnictví. Práce je velmi pečlivě zpracovaná, zjevně s velkým zaujetím, cíle jsou splněné s drobnými výhradami, uvedenými dále v textu.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Postup řešení vychází ze stanovených cílů a z konkrétní situace analyzované firmy a prostředí, v němž působí - autor zvolil adekvátní analytické metody a velmi zdařile je aplikoval. Také návrhy jsou zpracované na odpovídající úrovni.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Oceňuji precizně zpracované analytické pasáže, zpracované se znalostí postupů, autor v nich projevil schopnost analyzovat potřebná data a vyvodit z nich relevantní závěry. Práce je silná zejména v analytických pasážích, samotný návrh marketingové strategie je již méně propracovaný.
Praktická využitelnost výsledků A Výsledky analýz, jakož i doporučení, jsou významnou inspirací pro řešení konkrétní situace ve firmě.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Již výše jsme kladně hodnotil provedení analýz, slabinu práce vidím v poněkud "poddimenzované" návrhové části. Ta je sice metodicky vhodně uspořádaná, ale postrádám zde větší šíři návrhů, případně úvahy o alternativních cílech/postupech.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Bez připomínek
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Schüller, David

Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Diplomant použil adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autor logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení v rámci marketingové strategie jsou konkrétně definována a obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnou implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na dobré úrovni. Otázka k obhajobě: Jaká rizika jsou spojena s implementací navrhované strategie?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 108542