PETERKOVÁ, E. Marketingová strategie pro firmu OHL ŽS, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Odborná úroveň navrhované části C Ekonomické zhodnocení je stručné!
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B Internetové zdroje nejsou uvedeny zcela správně (dle normy ISO 690)
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B V práci se objevují drobné gramatické chyby (např. str.12, str.88 a pod.)
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Filová, Ludmila

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 11489