TOMALOVÁ, P. Komunikační mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti zlepšení komunikačního mixu ve společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Studentka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Konzultovala jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají? Spatřují případně v některé oblasti nějaké úskalí? 2. U kterého z uvedených návrhů očekáváte největší problémy v realizaci?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Cíl práce byl splněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Autorka zpracovala podrobnou analýzu konkurence a odběratelů. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Studentka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, vyčíslení nákladů a očekávaných přínosů, včetně nástinu finančních přínosů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Teoretická část bakalářské práce je zpracována velmi podrobně a detailně. Jednotlivé kapitoly jsou logicky a věcně uspořádány. Autorka v analýze současného stavu zhodnotila vybranou firmu podrobně. Z uvedené práce vyplývá, že byla zpracována s cílem přesně vystihnout podstatu v daném čase a místě. Z pohledu marketingového vnímání, je tato analýza pro další návrhy velmi důležitá. Autorka čerpá z historie a vlastních zkušeností s danou firmou. Práci prokládá analýzou výzkumu trhu a požadavků v dané lokalitě. Zpracování, podklady a následné vyhodnocení vedly autorku k jasnému cíli, jaké návrhy řešení má předložit. V poslední části bakalářské práce autorka vytvořila jednoduchý, přitom přehledný návrh řešení pro zlepšení marketingové komunikace dané firmy. Z bakalářské práce jako celku vyplývá, že autorka k této práci přistupovala zodpovědně, pomalu a s určitým nadhledem. Bakalářská práce splnila cíle, kterých podle zadání mělo být dosaženo, a je na odpovídající odborné úrovni.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 118234