TOMALOVÁ, P. Komunikační mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti zlepšení komunikačního mixu ve společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Studentka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Konzultovala jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají? Spatřují případně v některé oblasti nějaké úskalí? 2. U kterého z uvedených návrhů očekáváte největší problémy v realizaci?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Cíl práce byl splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Autorka zpracovala podrobnou analýzu konkurence a odběratelů.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Studentka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, vyčíslení nákladů a očekávaných přínosů, včetně nástinu finančních přínosů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Baná, Hana

Teoretická část bakalářské práce je zpracována velmi podrobně a detailně. Jednotlivé kapitoly jsou logicky a věcně uspořádány. Autorka v analýze současného stavu zhodnotila vybranou firmu podrobně. Z uvedené práce vyplývá, že byla zpracována s cílem přesně vystihnout podstatu v daném čase a místě. Z pohledu marketingového vnímání, je tato analýza pro další návrhy velmi důležitá. Autorka čerpá z historie a vlastních zkušeností s danou firmou. Práci prokládá analýzou výzkumu trhu a požadavků v dané lokalitě. Zpracování, podklady a následné vyhodnocení vedly autorku k jasnému cíli, jaké návrhy řešení má předložit. V poslední části bakalářské práce autorka vytvořila jednoduchý, přitom přehledný návrh řešení pro zlepšení marketingové komunikace dané firmy. Z bakalářské práce jako celku vyplývá, že autorka k této práci přistupovala zodpovědně, pomalu a s určitým nadhledem. Bakalářská práce splnila cíle, kterých podle zadání mělo být dosaženo, a je na odpovídající odborné úrovni.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 118234