MARADOVÁ, M. Marketingová strategie produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována. Autorka použila vhodné metody a techniky pro sběr a analýzu dat. Autorka logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení v rámci marketingové strategie jsou konkrétně definována a obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka: Jaká jsou rizika spojena s implementací navrhovaných řešení?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autorka si zvolila téma Marketingová strategie produktu. Jde o komplexní téma, které se skládá z mnoha dílčích kroků, které jsou v práci rozebrány.Autorka předložila práci, která po formální stránce splňuje požadavky na bakalářské práce kladené. Po stránce metodické je práce v pořádku. Sledovaná problematika je rozdělena do čtyř částí, které na sebe logicky navazují. Po stanovení cíle následují teoretická východiska, analýza problému a vlastní návrhy řešení. Závěr shrnuje poznatky z předchozích částí a konkrétní strategii pro daný produkt. V práci nejsou gramatické chyby, kvalitu zpracování kazí pouze několik překlepů.V teoretické části byly za použití odborné literatury definovány jednotlivé kroky pro stanovení marketingové strategie produktu. Následuje analýza problému. Sledovaná firma je popsaná velice podrobně, také za pomocí prvků finanční analýzy podniku. Ač to nebylo cílem práce, jednotlivé finanční ukazatele naznačují jistá rizika, která by šla rozklíčovat detailnějším zkoumáním. Nicméně to by byla práce na jiné téma. Po SWOT analýze následuje vlastní průzkum autorky. Je zpracován podrobně, v otázce na cenovou citlivost snad až příliš, zde bych volil spíše cenová rozpětí než jednotlivé částky. Dané výsledky také umožňují vysledovat jisté korelace mezi příjmy respondentů a jejich cenovou citlivostí, což by se mohlo také odrazit ve vlastním návrhu řešení. Tato poslední část je nicméně zpracována velice pečlivě a nabízí společnosti konkrétní návrhy za reálných nákladů.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 101634