VINTROVÁ, Z. Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
V předložené DP vysoce oceňuji komplexně zpracovaný návrh marketingových strategií pro značku Nano Snowboards. Návrhy jsou - dobře podložené provedenými marketingovými analýzami. - zasazeny do realistického časového harmonogramu doplněného detailně zpracovaným rozpočtem. - Návratnost vynaložených prostředků je přehledně zkoumána ve třech variantách - pesimistické, realistické a optimistické. Otázka k obhajobě: Do jaké míry je zkoumaná značka ohrožena levnou asijskou konkurencí? Jak lze v daném odvětví levným dovozům z Asie čelit?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 40789