VINTROVÁ, Z. Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené DP vysoce oceňuji komplexně zpracovaný návrh marketingových strategií pro značku Nano Snowboards. Návrhy jsou - dobře podložené provedenými marketingovými analýzami. - zasazeny do realistického časového harmonogramu doplněného detailně zpracovaným rozpočtem. - Návratnost vynaložených prostředků je přehledně zkoumána ve třech variantách - pesimistické, realistické a optimistické. Otázka k obhajobě: Do jaké míry je zkoumaná značka ohrožena levnou asijskou konkurencí? Jak lze v daném odvětví levným dovozům z Asie čelit?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Asfourová, Nataly

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 40789