SKLENÁŘOVÁ, P. Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Cílem práce bylo vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie podniku. Cíl považuji za splněný. Jednotlivé návrhy systematicky vycházejí ze zpracovaných analýz a provedeného výzkumu, jsou logicky a systematicky strukturovány tak, aby vedly k naplnění stanovených marketingových cílů. Práce je na odpovídající odborné i formální úrovni, doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Jako hlavní opatření pro eliminaci rizika spojeného s pandemií Covid uvádíte digitalizaci. Do jaké míry je na hlubší digitalizaci nachystán podnik a jeho obchodní partneři?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje svoje schopnosti zpracovávat problematiku věnovanou marketingové strategii mezinárodní společnosti. Ze zpracování je patrné, že se autorka v dané problematice dobře orientuje. V práci využívá přehledné a logické struktury. Předložené návrhy jsou relevantní, vycházející z výsledků analýz (vč. provedeného výzkumu), prakticky uplatnitelné a respektující cíl stanovený v zadání. Kladně zde hodnotím včlenění kapitoly věnované analýze rizik vč. opatření k jejich minimalizaci. Práci jako celek hodnotím jako přínosnou pro analyzovanou společnost a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Návrhy předložené v práci jasně směřují k naplnění cíle stanoveného v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V práci je zvoleno vhodného postupu i adekvátních metod. Při využití některých analytickým metod bylo v analytické části práce vhodné podrobnější propracování přesně dle konkrétní použité metody.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka v práci prokazuje schopnost spíše standardním způsobem správně interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Výstupy práce lze vnímat pro analyzovanou společnost jako prakticky využitelné (ať už pro výsledky analýz, tak i pro předložené návrhy). Pro lepší praktickou využitelnost návrhů bylo vhodné tyto podrobněji rozpracovat. Např. u návrhu billboardů by bylo velice zajímavé včlenění mapek, které by jasně ukazovali, kde autorka doporučuje umístění zamíšlené reklamy.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce vychází ze standardní struktury a je logicky a přehledně členěna. Autorka zde využívá vhodné terminologie. Pro jasnou představu je práce vhodně doplněna o ilustrativní obrázky, grafy a tabulky. Pravděpodobně při finálním exportu došlo na některých částech v práci k posunutí titulků a zdrojů u obrázků/tabulek na novou stránku, což u někoho může vzbuzovat lehce nepřehledný a neupravený dojem.
Práce s informačními zdroji A Autorka v práci prokazuje schopnost pracovat s velkým množstvím adekvátních informačních zdrojů, které vhodně uvádí a cituje.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 133737