LAZÁRKOVÁ, M. Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
V průběhu posledního ročníku bakalářského studia se zaměřila na teorii volnočasových aktivit, které úspěšně použila pro řešení. Vytipovala základní možnosti pro navýšení spokojenosti uživatelů nabízených služeb, ale nabídla pro podnikatelský subjekt spíše zhodnocení nákladů pro vyšší realizovatelnost nabízených služeb, než přínosy pro poskytovatele. Mimoekonomické přínosy však jsou uvedeny.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce odpovídá rozsahem a hloubkou zpracování bakalářské práci.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 71436