LAZÁRKOVÁ, M. Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Jurová, Marie

V průběhu posledního ročníku bakalářského studia se zaměřila na teorii volnočasových aktivit, které úspěšně použila pro řešení. Vytipovala základní možnosti pro navýšení spokojenosti uživatelů nabízených služeb, ale nabídla pro podnikatelský subjekt spíše zhodnocení nákladů pro vyšší realizovatelnost nabízených služeb, než přínosy pro poskytovatele. Mimoekonomické přínosy však jsou uvedeny.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Dvořák, Jan

Práce odpovídá rozsahem a hloubkou zpracování bakalářské práci.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 71436