DOLEŽAL, D. Tepelný management EV, BEV, PHEV a FCEV vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2023.
Pan Doležal přistupoval k práci zodpovědně a s využitím pravidelných konzultací. Kvalita práce se postupně zvyšovala a je z ní poznat, že student věnoval studiu problematiky dostatek času, což jde i vidět z obsáhlého seznamu použité literatury. Práce je komplexním přehledem problematiky termálního managmentu moderních vozidel, ať už plně elektrických, hybridních nebo na palivové články. Text je dobře strukturovaný a logicky uspořádaný. Kladně musím hodnotit způsob interpretace. A to jak ve formě slovní, tak grafické, kdy student zvolil vlastní přístup a vytvořil jednotnou grafickou podobu diagramů. Práce tak působí jednolitým dojmem a lze lehce porovnávat jednotlivá technická řešení. Rešerše pana Doležala bude použita i pro firemní účely, tudíž je i velmi vysoká míra využitelnosti této bakalářské práce v praxi. Body zadání byly splněny ve všech ohledech včetně podmínky zpracování v anglickém jazyce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce pana Davida Doležala je zaměřena na problematiku tepelného managementu vozidel s elektrickým pohonem. Je nutno podotknout, že probíraná tematika je velmi aktuální a pro její zpracování musel student komplexně pracovat s řadou tematických okruhů a sledovat nejnovější vývojové trendy v zadané oblasti. V první části práce je provedena analýza požadavků na tepelný management po jednotlivé systémové celky vozidla (subsystémy pro tepelný komfort v kabině, bateriový modul, pohonná jednotka), další část práce je pak věnována detailnějšímu rozboru stěžejních komponent. Poslední část práce se detailně zabývá porovnáním vybraných koncepcí vozidel s elektrickým pohonem, kde je průběžně uvedeno jejich kritické zhodnocení. Celá práce je přehledně a logicky uspořádána a student dokázal zpracovat velmi zdařilou rešerši, podloženou celou řadou kvalitních informačních zdrojů. Práci doporučuji k obhajobě
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 149998