ŠKRAŇKA, I. Statistické metody v marketingovém výzkumu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Předložená diplomová práce je vynikající ukázkou profesionálně zpracovaného tématu - tím je v tomto případě využití statistických metod v marketingovém výzkumu. Autor prezentuje využití řady statistických metod pro marketingový výzkum v oblasti speciální stavební a manipulační techniky (drtící a třídící lopata Allu). Takto sofistikované uplatnění statistických metod, v kombinaci s fuzzy logikou je dosud v našich podmínkách spíše výjimkou, než pravidlem. Práce je logicky strukturovaná, volba metod a úroveň jejich uplatnění svědčí o vysoké erudovanosti autora. Po všech stránkách vynikající práce - hodnocení "A" ve všech výše uvedených kriteriích.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 18776