ŠKRAŇKA, I. Statistické metody v marketingovém výzkumu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Předložená diplomová práce je vynikající ukázkou profesionálně zpracovaného tématu - tím je v tomto případě využití statistických metod v marketingovém výzkumu. Autor prezentuje využití řady statistických metod pro marketingový výzkum v oblasti speciální stavební a manipulační techniky (drtící a třídící lopata Allu). Takto sofistikované uplatnění statistických metod, v kombinaci s fuzzy logikou je dosud v našich podmínkách spíše výjimkou, než pravidlem. Práce je logicky strukturovaná, volba metod a úroveň jejich uplatnění svědčí o vysoké erudovanosti autora. Po všech stránkách vynikající práce - hodnocení "A" ve všech výše uvedených kriteriích.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Otázky

Posudek oponenta

Janalík, Lukáš

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 18776