SVOBODA, J. Návrh změn marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Při zpracování práce i v práci samotné je citelný pozitivní vztah autora k danému tématu. Autor zde také prokazuje schopnost využívat získané poznatky v analytické i návrhové části. Práce je logicky členěna a využívá vhodných informačních zdrojů. V analytické části autor vhodně vnímá mezi konkurenty nejen čistě cyklistické specializované obchody, ale také sportovní řetězce a dokonce i internetové obchodní domy (alza.cz či mall.cz). Návrhová část pak předkládá relevantní, realizovatelné, prakticky využitelné a pro analyzovanou společnost přínosné návrhy. Otázky k obhajobě: 1) Který z předložených návrhů je nejvíce přínosný pro zlepšení vztahu se zákazníky 2) Co si myslíte o přístupu guerillového a virálního marketingu k lepšímu oslovení a získání nových možných zákazníků?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Návrhy předložené v práci směřují k vytyčeným cílům. Není zde však jasně vyjádřeno, jak by došlo ke zlepšení vztahů se zákazníky. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | V práci je zvolen vhodný postup s využitím adekvátních metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autor v práci projevuje standardní schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce (z analytické i návrhové části) jsou prakticky využitelné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je logicky a přehledně členěna, je zde využíváno vhodné terminologie na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Práce obsahuje množství adekvátních informačních zdrojů. Z pohledu citací v analytické části není zcela zřejmé, odkud jsou informace čerpány. Většina z nich pochází pravděpodobně z autorovi osobní zkušenosti. |
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zlepšení marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autor použil vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Autor velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Jaká rizika jsou spojená s implementací uvedených návrhů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 119821