ELIÁŠOVÁ, D. Návrh doplnění marketingového mixu konkrétního podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka ke zpracování práce přistupovala od samotného počátku zodpovědně a se zájmem. Práce je logicky a přehledně členěna a je zde prokázána schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. Analytická část vhodně kombinuje analýzy věnované nabídce hotelu a analýzy nejdůležitějších konkurentů. U těchto analýz bylo dobré doplnit mystery shopping (je však logické, že toto nemohlo být z finanční i časové náročnosti provedeno). Podkapitolu věnovanou přehledu konkurentů bylo vhodné pro přehlednost oddělit. V návrhové části pak autorka předkládá několik adekvátních a prakticky využitelných návrhů. Práce lze označit jako přínosná a lze doporučit k obhajobě. Otázky k obhajobě: - Co si myslíte o možnosti využití guerillového marketingu např. v prostorách výstaviště, jakožto komunikačního nástroje hotelu cílícího na vícedenní návštěvníky veletrhů? - Je podle Vašeho názoru možné Vaše návrhy aplikovat také pro jiné hotely z hotelového řetězce, do kterého analyzovaný hotel spadá?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka v práci volí standardní, avšak adekvátní analytické metody. Pro analýzy chování personálu a praktického vyzkoušení nabídek nejen analyzovaného hotelu, ale také konkurentů by bylo zajímavé začlenit mystery shopping.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka v práci prokazuje schopnost standardně interpretovat dosašené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků D Výsledky práce jsou prakticky využitelné. Návrhová část však není moc rozsáhlá a zasloužila by si více návrhů vedoucích k dosažení stanovených cílů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce je logicky a přehledně strukturovaná. Autorka využívá odborného jazyka a vhodné terminologie. V analýze konkurence bylo vhodné viditelně oddělit kapitolu věnovanou přehledu srovnání hotelů. Návrhová část práce mohla být rozsáhlejší.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá třiceti adekvátních informačních zdrojů. Tyto jsou pak vhodně citovány.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Jurka, Jaromír

Práce má logickou strukturu a vyváženou teoretickou a praktickou část. Kladně hodnocen nadstandardní rozsah práce. Vzhledem k tématu práce a cílům, které uvedla autorka v úvodu a v obsahu lze konstatovat, že předložená práce zcela naplnila cíle. Praktická část je dostatečně detailní a autorka v závěru doporučuje mechanismy komunikačního mixu, kterými je možné zvýšit rentabilitu hotelu. Autorka správně zvolila tradiční strukturu práce, tj. že ji rozdělila na teoretickou a praktickou část. Autorka zvolila vhodné a adekvátní metody pro řešení určených cílů, např. dobře zpracovaná SWOT analýza v kap. 3.6. Metodika v práci je výborně promyšlena včetně komentářů k hypotézám. Autorka nekonkretizuje deklarovanou spolupráci s konkurenčním hotelem Holiday Inn. Práce splňuje požadavky na úpravu a formální náležitosti včetně dostatečný relevantní seznam zdrojů, pouze vykazuje menší formální nedostatky (např. samohlásky a souhlásky na konci řádků, nesprávná cena za celodenní balíček str. 32). K předkládané práci nemám žádné připomínky a mohu konstatovat, že splňuje obsahové i formální nároky na závěrečnou práci bakalářské úrovně a jako oponent práce ji neshledávám plagiátem, ani mně není známo, že by se autorka plagiátorství dopustila.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 103153