KALUS, J. Návrh změn/doplnění v marketingové komunikaci farmářského řeznictví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Autor v práci jednoznačně prokazuje schopnost využít poznatky získané studiem nejen v analytické, ale také v návrhové části. Autor od samotného počátku projevoval velký zájem o vybrané téma a jeho problematiku. K práci přistupoval velice zodpovědně a příkladně. Práce je logicky a přehledně členěna. Kladně hodnotím, že autor v konkurenci nevnímá pouze konkurenty, kteří mají "čistě stejné" zaměření, ale bere v úvahu také obchodní řetězce (i když s nimi více nepracuje). Zajímavé, pro analyzovanou společnost zcela jistě přínosné je i přehledové porovnání s největšími konkurenty (kap. 2.9 souhrn analýz). Předložené návrhy směřují k vytyčenému cíli a velice vhodně doplňují stávající marketingovou komunikaci analyzované společnosti. Veškeré návrhy jsou logické, promyšlené a opodstatněné. U návrhů také velice oceňuji promyšlenost z pohledu využití nástrojů podpory prodeje pro zvýšení povědomí o společnosti a její nabídce. Práci hodnotím jako přínosnou pro analyzovanou společnost nejen z pohledu využitelnosti analytické části, ale také z pohledu využitelnosti předložených návrhů. Otázky k obhajobě: 1) Co si myslíte o využití marketingové komunikace jednotlivých dodavatelů v místě samotného prodeje jakožto nástroje "pro přiblížení se" zákazníkům? 2) Jaký z Vámi předložených návrhů je podle Vás nejvíce přínosný pro získání největšího možného povědomí o analyzované společnosti či její nabídce? (Odpověď odůvodněte)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Veškeré návrhy jednoznačně směřují k naplnění stanovených cílů. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autor zvolil správný postup a využívá adekvátních metod odpovídajících standardu kladenému na tento typ prací. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autor v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. Zajímavým způsobem vypracoval souhrn analýz, který přehledně porovnává marketingově komunikační nástroje hlavních konkurentů s analyzovanou společností. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou prakticky využitelné, ať již v podobě analýz a jejích výstupů, tak i v podobě předložených návrhů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou, přehlednou strukturu. Využívá správné terminologie na dobré jazykové úrovni. Občas se zde vyskytne drobný překlep (str. 46, podkapitola Dodavatelé - dvakrát zopakováno slovo "nejdůležitější"), ale toto nijak dramaticky nesnižuje vnímanou hodnotu práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Práce obsahuje velké množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. V analytické části mohli být části citací přesnější/ jasnější. |
Autor ve své práci prokázal velmi dobrou teoretickou orientaci v oblasti marketingové komunikace a schopnost jejího využití v praxi. V praktické části se věnoval zefektivnění již používaných komunikačních nástrojů. Stejně tak přišel s úplně novými nápady, které vypracoval na základě provedené analýzy. Inovativní návrhy autora na zlepšení marketingové komunikace firmy jsou do budoucna podle mého názoru pro firmu zcela realizovatelné a mohly by vést k celkovému zvýšení povědomí o firmě. Návrhy jsou dobře promyšlené, kreativní a respektují nejnovější marketingové trendy dnešní doby. Velmi kladně také hodnotím zajímavou analýzu konkurentů firmy,která tak byla cenným podkladem pro tvorbu nové komunikační strategie. 1.Splnění stanovených cílů A Cíle,které si na začátku práce autor stanovil byly po celou dobu práce následovány a splněny. 2.Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Postupy zvolené v této práci byly adekvátní a přímo vedly ke splnění cíle. 3.Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Na základě provedených analýz stávájící situace firmy a konkurence autor vhodně interpretuje výsledky, které využívá k návrhu nových řešení. Interpretace jsou srozumitelné a jasné. 4.Praktická využitelnost výsledků B Firma bude moci využít všechna navrhovaná řešení, která jsou plně realizovatelná a respektují možnosti firmy. Analýzy použité v této práci by také mohly změnit současné uvažování majitelů firmy směrem k marketingové komunikaci a tím dosáhnout v konečném důsledku vyššího obratu. 5.Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je dobře strukturovaná, přehledná. Nechybí návaznost a logická souslednost. Použitá jazyková terminologie je na adekvátní úrovni. 6.Práce s informačními zdroji C Práce obsahuje množství citací,které pocházejí z pestrého portfolia informačních zdrojů. V rámci teoretické části však mohlo být více vlastních formulací a vlastního přínosu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 119715