ANÝŽ, J. E-learning specifických částí diferenciálního počtu pro studenty fakulty ekonomického charakteru s podporou software Maple [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chvátalová, Zuzana

Oceňuji praktickou využitelnost vytvořeného e-learningu, jeho otevřenost, modifikovatelnost a nízkou nákladovost. Dále poukazuji na naprostou samostatnost autora při zvládnutí netriviálních komponent systému Maple (přitom autor byl jeho uživatelem-začátečníkem) a na jeho vlastní vyrovnání se s objevujícími se problémy. I tuto skutečnost oceňuji, neboť to považuji za významné pro budoucí praxi autora. Domnívám se, že samotná architektura e-learningu převyšuje nároky bakalářského stupně. Prosím o zodpovězení otázek: 1. Co Vás vedlo k myšlence vytvořit tento e-learning? 2. Proč jste se rozhodl celý e-learning podpořit aplikací systému Maple?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Hřebíček, Jiří

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 49561