ANÝŽ, J. E-learning specifických částí diferenciálního počtu pro studenty fakulty ekonomického charakteru s podporou software Maple [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Oceňuji praktickou využitelnost vytvořeného e-learningu, jeho otevřenost, modifikovatelnost a nízkou nákladovost. Dále poukazuji na naprostou samostatnost autora při zvládnutí netriviálních komponent systému Maple (přitom autor byl jeho uživatelem-začátečníkem) a na jeho vlastní vyrovnání se s objevujícími se problémy. I tuto skutečnost oceňuji, neboť to považuji za významné pro budoucí praxi autora. Domnívám se, že samotná architektura e-learningu převyšuje nároky bakalářského stupně. Prosím o zodpovězení otázek: 1. Co Vás vedlo k myšlence vytvořit tento e-learning? 2. Proč jste se rozhodl celý e-learning podpořit aplikací systému Maple?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 49561